dag 6.

Uppfyllde ett av våra mål idag med; Vara fulla i skolan (x)
Christers lektion var mysig men bäst var snapsvisorna i matsalen med chicken nuggets på tallrikarna, vi mådde bra! Hetsa hem och sov i tre timmar och sen var det utgång som gällde på både Deli och Hugo, såklart! Dansade på borden på deli och allting var som vanligt. Hugo och jag klarade mig bra fram till halv tre tiden då jag blev tjuri och ville åka hem, dock var jag en ganska nöjd tjej när jag vaknade halv ett dagen därpå och tänkte tillbaka på gårdagskvällen. JAJJEMÄN!


Kommentarer
Postat av: S

"Mår svinbra", klart vi gjorde det, fattas bara annat!

2010-06-11 @ 20:24:02
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0