dag 5.

STUDENTBRÄNNBOLLEN


http://natalieriksson.bubbleroom.se

Efter 4½ timmars sömn mår man inte som man ska och jag hatade mig själv när jag satt på bussen in till stan. Men se på fan så hade jag sombreron i väskan med lite annat smått och gott och självklart var mobilhögtalarna med WE NO SPEAK AMERICANO med och var ledordet för vårt lag: WE SPEAK NO AMERICANO un poquito inspirerade av detta men vad gör det då?!
Tre förluster och en vinst, dock med walk over men vad gör det då, vi vann ju ellerhur??!

Grillning i Vasaparken med vissa delar av klassen och vår grill vägrade bli varm ordentligt men Sara härdade med sina tre starka kryddiga korvar, dock åt hon vara upp en halv av de tre men hon kämpade på tappert!
Vi andra bestämde låtar till flaket och planerade morgondagen då vi ska vara i skolan och tjilla. TACKA FAN FÖR DET!


(dock insåg vi när vi grillade att WE NO SPEAK AMERICANO är en låt på italienska så vi failade rejält på brännbollsutklädnaden, vad gör det då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0