glider.



Ledig tre dagar till och jag får lite småpanik då jag inte vet vad jag ska göra för någonting. Jag går på stan, handlar på rean, handlar saker som inte är rea. Äter hallonsmoothie, spelar thesims2 (det går bra för familjen Klappe!), rensar garderoberna. Jag fortsätter med att försöka skriva in mitt liv i min nya kalender men det finns ingenting att skriva, jag vet ju inte vad som händer efter den 15 augusti. Både skrämmande och spännande. Funderar av och till om jag ska börja titta på Lost igen, lutar mot ett nej då jag måste se på det själv. Och så går jag ju en himla massa också, det får vi inte glömma. Imorgon ska jag iallafall ut med tjejerna på jobbet, det kommer iallafall bli stört kul! Annars får jag väl glida omkring i regnet, hoppas bara det inte blir översvämmning som i storstaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0