tjejen med aura och ös.

Oj vad jag älskar våra nätter.
Igår var det helt galet, men fan så roligt jag hade! Inte minst att jag har en aura runt mig som får människor att bli sams, utan tillsammans hade jag, Erica, Carro & Emma så roligt att jag vet inte vad. Eller, jag hade iallafall så roligt att jag vet inte vad.
Hugo - you go - Otten och ös, bara ös. Miss Universum, var det min gamla vän som vann? Tillåt mig att gratulera iallafall. Hade nästan hela top3listan i min hand, dock utan plats numero dos som är och lever livet någon annanstans, men vad gör det då? Numero uno y tres fanns både på Otten & Hugo och ja, jag mådde jävligt bra. SKITBRA som Natalie hade sagt.    
Max och hemfärd till både Svärtinge och Klocket x2, var det efterfest i stan? KÖR BARA! Emma är duktig med det här att köra bil, det kan hon allt även fast jag sitter i baksätet och gormar över vilken hastighet det är som gäller, vad gör det då? Hon tycker om mig ändå.
Hemma vid fyra och somnade halv fem efter några sms och lite vanilj yougurt, det är så det ska vara, det vet du. 

Jag har hört att ni tjejer har jävligt roligt ihop, stämmer det?
Ja, dom brukar säga det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0