måndags längtan.

Jag kan vara den enda människan i hela världen som längtar till måndagar, jag vet att det är konstigt. Men tanken på måndagar och alla dess härliga inslag får mig nästan att vilja att helgen tog slut snabbare så att måndagen var framme.
Imorgon ska jag börja min måndag med att mysa omkring i en härlig halsduk, té och disskusioner om Robinson finalen. Sedan kommer jag skratta, flumma och balla ur på textA tillsammans med Carro, Natta, Erika och Emma. Längtar. Eftermiddagen kommer att tillbringas med fika och planering med Carro och aerobics på friskis med Erica (eller ?!) och Emma.
Tillsist ska jag plugga spanska och religion tillsammans med té och Paradise Hotel.

En bra start på en måndag. Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0