jag lovar du betyder någonting.

Aldrig riktigt bra. Aldrig någonsin. Hur jag än vrider och vänder så blir det aldrig rakt, det har aldrig varit rakt och nu kommer det aldrig någonsin att bli rakt. Det känns som om det är över, en epok i mitt liv som plötsligt dras ifrån mig. Nu finns bara minnena kvar, de som jag inte vill minnas överhuvudtaget.
Ett tankvärt citat "Hoppet är det sista som överger människan" stämmer inte alls ikväll. Hoppet har runnit ut i sanden och jag vet inte om jag ska gråta, skrika eller vara tyst, så jag bara är. Så som jag alltid varit.
Det är sorgligt men jag kan inte ta det till mig, det känns bara tomt, det har gått upp i rök. Allting som jag försökt tro på, hoppas på och längtat efter försvann ikväll.
En del av mig försvann ikväll.

- Jag trodde att det någongång skulle bli bra, att det någongång skulle ta slut. På ett sätt gjorde det ju det men inte så som jag ville. Inte alls så som jag ville.





Trots allt ont du gjort mig så älskar jag dig så mycket att det gör ont, det gör så ont


Kommentarer
Postat av: millan

finns om du vill snacka?:( ses snart <3?

2010-01-14 @ 18:32:35
URL: http://ensamdisco.blogg.se/
Postat av: Erika

<3

2010-01-14 @ 20:00:32
Postat av: Sasha

... <3!

2010-01-16 @ 14:41:20
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0