chicken.

2010. Med både glädje och ovisshet firade jag in det nya året inatt tillsammans med Mischa, min katt. Men det gjorde mig ingenting, det kändes bra att stå och kika ut på raketerna med henne i min famn.
Jag har iallafall spenderat hela min dag i sängen ... förvånande! Men imorgon ska jag trotsa min hals och ta mig ner till stan och träffa Erika och äta chicken kebab, längtar ♥ ja, både till Erika och till chicken, lika mycket till båda tror jag, en bra kombo dom där två. Helst skulle jag vilka addera två små filurer så är vi fulländade utan någon jävla svans!
Nog om det, jag har hittat min framtida man också, honom ska jag jobba på med hjälp av Carro när hon kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Erika

hahah yes, jämföras med kebab :D

2010-01-01 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0