ångest sms.

Från Sofia Lantz till Natalie Eriksson, 18-jan-2010 09:25
Vill jag gå till praktiken? NAE, det vill jag inte.
Funderade jag på att sjukanmäla mig imorse? JA, det gjorde jag.
Sitter jag ändå på bussen nu och tvingar mig själv? JA, det gör jag.
Känns det som att jag ska skriva en nt-notis och inte vill? JA, det gör det!!



Från Natalie Eriksson till Sofia Lantz, 18-jan-2010 09:44
Fifan! Tänk att det bara är fem dagar kvar. Fre räknas inte för det är just fredag + att du kanske får gå tidigare då.
Fyra dagar kvar.
Fyra dagar då du slipper höra talas om leksaksanalyser, svenskaromaner och spanskaprov.
Fyra dagar där du kan glida runt och lukta på blommorna och tänka "jag trivs nästan bättre här" :D


Ja, hon lyckades faktist få bort min klump i magen för några timmar och när jag väl kommer dit så är det inte så farligt. Det kändes ganska skönt att veta att det är en hel vecka kvar som jag kan ägna tid åt svenskarapporter, Skinner uppgifter och leksaksanalyser. Jag har faktiskt ganska så mycket tid på mig!

Kommentarer
Postat av: Erika

hahha nötter ! Fan jag vill ha mer mer mer prakik. Kan inte jag få hoppa av skolan och ha praktik resten av mitt liv ?

2010-01-18 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0