this is it.

Insåg ganska snabbt att klänningen som jag beställt från H&M inte passade bra som utspringsklänning när jag prövade den i butik, passade inte alls bra. Tänk på boken nu, tänk på boken! sa Sara när jag blev besviken och stressad över någonting som jag har haft klart i snart en månad. Skulle tvingade Sara igenom alla fyra köpcentrum men vi hann till den andra butiken innan den hängde där. This is it-klänningen. Den är fin, jävligt fin!
Sara fann sin this is it-klänning also inne på JC, chiffong. Nöjda var vi allafall och två this is it-klänningar rikare, nu är det bara skor som fattas ... och väska till balen ... och skor till balen ... och man till balen ...
Men det löser sig!

Här är en bild på godingen. En jätte ljusrosa dröm.  



Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack! :) det är från H&M :)

2010-04-11 @ 15:20:22
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

snigg !

2010-04-12 @ 17:09:38
Postat av: hanna pazze

ZÖÖÖÖÖT!

2010-04-20 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0