och vad jag älskar våra nätter.

Hets. Klockan kvart i 10 ringde jag till Sara och sa att jag mådde illa. Jag var mätt, mätt på mat, marängswiss och vin. Kan man vara mätt på livet? Igår levde jag fullt ut och jag brydde mig inte om NÅGON. Det är så det ska vara när man dansar själv på Terassen när ens vänner tjillar i sofforna och hela livet är ett disco.
Jag beställde drink även fast jag inte hade pengar men vad skulle jag göra då?! Det var ju faktiskt månadens drink... Och jag ramlade in på nåt diskotek, och sen ramla jag ut, såvitt jag vet. Hugo. Otten. Hugo. Otten. Hugo och jag mådde bra, alltid lika bra.
Hetsade på en buss någonstans och såg Sara på Ottens stora dansgolv. Sara + Otten = ?!?  Vad fan hände? Vi var glada och vi var goa och vi dummade oss mot allt och alla men brydde vi oss? Inte om något!
Två kärleksbekymmer på en och samma kväll och jag vet att jag inte ska lägga mig i men livet är för kort för att ångra sig. Som vårt studentmotto: Livet är för kort för att ta det på allvar. HELT RÄTT!
J gjorde som man ska göra, dumpa den ena och ta nästa på dirren. Klart hon ska, hon fyller ju faktiskt år!
Ett sår på min arm och vad fan hände där? Strumpisarna gick sönder såfort jag fick stämpel på hugo men det gör inget för jag bryr mig inte om matriella saker. Nejnej, tjejen som börjar tjuta när mobilen försvann och återfanns i baren. Tack till dig som lämnade in den, inte för att den är speciellt värdefull men endå, tack.  
Nu ska jag gå till farmor och äta middag. Gott.
Hej.

Elin drog klockrenaste igår: - Kom nu tjejer, jag såg precis en kille gå in på dansgolvet med två tjejer, TVÅ! Det är fan inte okej, INTE OKEJ! Kom nu!!
Vad skulle vi göra då? Det var ju bara att följa efter!




ps. Erika+Johanna+Sara, tisdag? Halvars? ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

jag är tyvärr sjuk :( har ingen röst haha. Sen tror jag inte vi vill ha glass om man tittar ut genomo fönstret xD

2010-04-05 @ 08:19:43
Postat av: Lantza

ae, sjuk igen?! STACKARE :( men kanske i helgen då? Pizza på mitt golv?

2010-04-05 @ 16:49:47
URL: http://sofialantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0