språksociologi.

Halva veckan avklarad om 35 minuter. Gött mos som man skulle sagt i Puerto för fem månader sedan. Åker tillbaka till mitt gamla hood om 36 dagar, kan inte annat än bli bäst! Känner mig lite vågad och lite för ung för att åka iväg när pappa släpper kommentaren, "Jag skulle aldrig vågat åka iväg till ett land, till ett ställe som jag bara varit en gång och inte kunde språket eller hade några kontakter när jag var 18 år ... iallafall aldrig ensam utan vuxna!" precis efter att vi hade köpt flygbiljetter.
tack för den oron då, lungt

Annars så har dagen innehålligt ett lammkött som blev en slampa, slatten är nya nickname't, intervju och notisskrivning som kanske kommer i nt på fredag, mys med film och godis+martina och språksociologi skrivning med två koppar kaffe så här på kvällskvisten
nu är jag inte alls pigg, nej

Imorgon ska jag övningsköra och öva på rondellkörning och innan dess ska jag skämta med diverse interna skämt i skolan och få tag i nicky som kan ge mig lite info om upphovsrätten

skogen på fredag och jag har nog aldrig varit mer pepp, tillsammans med mina tre favvosar så kommer allt att gå bra. Så länge vi har varann ♥


Kommentarer
Postat av: Johansson

finaste designen du gjort !!<3

2009-09-17 @ 20:20:39
Postat av: Johanna

Hahah nytt smeknamn till jenny:P

2009-09-17 @ 21:11:59
URL: http://aberscheisse.blogg.se/
Postat av: elin

haha sofia det lööööser sig ;)

2009-09-18 @ 19:29:09
URL: http://elinhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0