lagom nöjd.

känner mig en smula tvingad att skriva ner en liten text som fröken N promt vill, visst visst, det är lugnt
kanske en liten notis? eller varför inte ett knugen reportage? kanske om skolans längsta kille eller klokis och hans förlag, det var ifrån mig ni hörde det först 

jag är iallafall sådär lagom nöjd med min dag, skoldagen lystes upp lite extra med mitt och erikas påhitt, ost&skink baugetten på lunchen och så Pera som var snäll och lät oss se film på spanskan.
sen blev den en fin höst powerwalk och en fin film, nu vill jag sova för att vakna upp och veta att imorgon natt ska jag dansa bort alla mina bekymmer på ottens dansgolv och innan dess ska jag prata minnen med min Garol och skratta tills jag gråter, känns som en bra dag och bara ett plus är att en klippning är inbokad klockan halv fem och innan dess ska jag vara insjuknad i svininfluensan på skolfotot

love

Kommentarer
Postat av: NATALIE

MEN FÖRFÄN FIA! TEXT B? Som gjorde hela din dag, eller varför inte hela veckan. Studentsånger, mössor, lack, krilleskämt x två som han inte fattade, kaffe och mjölk eller varför inte bara mjölk. Lack lack. Kan spårvagnar bromsa och heter det diskho eller diskko varför inte hästhov.

Sket man ju i. PUSS

2009-09-30 @ 23:38:58
URL: http://natalieriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0