"jaaa, det är ju sant ..."

Rondellkörning på körlektionen, mys med Sunes sommar på rasten. Allt för god korvstroganoff och en textB lektion som innehöll allt för mycket av det goda, som vanligt. Secondhand shopping med två nötter och en liten kebab meny på det. Svullen hals och en smula feber och här ligger jag med laptopen i knät, trots sjukdom så är jag väldigt nöjd med min dag. 

nu ska jag halvsova till sex and the city filmen och förundras, beundra och drömma om att också gifta mig i samma underbara klänning som carrie 



"sitter ni och hånar vårat projektarbete?!?!"
emma lackar på texten

Kommentarer
Postat av: natalie

Haha det lät ju som det mmmmhm. emma var det.

2009-09-28 @ 09:13:34
URL: http://natalieriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0