vägrar att välja.

igår var det stressigt, och jag var opepp på utgång men visst fan gick jag ut. var det kul? ja, tillochfrån men jag hade faktiskt inte tackat nej till en myskväll. men det var värt det, carro fixade åt mig, tack! dock inte killen som var planen men en som var lika bra! Carro fick napp, skulle du eller han adda face? eh, ta båda!
dansgolvet var nice, bäst när I gotta feeling spelades till Karros stora besvikelse, flera gånger ♥ sämst var när jag stod mellan två fina fina fina vänner, men jag vägrar att välja! det blev hårda kramar och tårar mitt på golvet och jag säger det igen, jag vill inte välja.
annars så blev jag mest dissad där på golvet, men vad gör det? barnunge.

idag är jag trött, men glad. jag har några få moment kvar på körkortet, känns mer än bra! nästa helg blir det att plugga teori som bara den, fixar't!
nu borde jag verkligen ta tag i svenska uppsatsen som resten av spmp3a men jag orkar inte, men måste. måste måste måste. som belöning får jag se oskyldigt dömd ikväll på tv4play, innan dess ska jag ha kommit lååååångt på rapporten, yes sure .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0