lättnad.

inget puerto, ingen spanien tripp. mejlet är skickat och vi är 1500 kronor fattigare .. men jag har en bra känsla i magen och det tar emot lite att säga det men, det känns skönt att vi inte åker
istället åker vi till sthlm på weekend och lever på hotell och myser runt i höstrusket nästa vecka, det kommer bli mysigt.
jag tycker om dig elin även fast jag kan vara väldens jobbigaste människa ibland ♥



det kanske var ett tecken, att vi aldrig kom iväg.
ett tecken som sa oss att vi inte skulle få det lika bra som sist vi var där nere, det som var då och då det var som bäst


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha herregud vad ni velar ! Men jag tor ni vet bäst själva, lita på känslan :) <3

2009-10-19 @ 20:22:43
Postat av: elin

Du har helt rätt! jag var nog lite för posiiv för att fatta att spanjorerna totalt skiter i oss haha

fan nu drar vi till sthlm och lyxar till oss ordentligt och försöker glömma bort att vi som sagt är 1500 kr fattigare på dumma spanjorer...

Det kommer bli skit nice! love u<3

2009-10-20 @ 18:40:47
URL: http://elinhellman.blogg.se/
Postat av: LIAN

Sv: Tack så mycket för tipset om vårt boende i London! :D jag och min grupp ska diskutera imorgon. Tack!



Varför ska ni inte åka? :(

2009-10-21 @ 13:43:51
URL: http://natalyw.blogg.se/
Postat av: Karro

:o Varför ska ni inte åka?

2009-10-22 @ 15:43:51
URL: http://noperfection.blogg.se/
Postat av: Carr

Saknar Puerto. Dricka bärs och chilla på trppan utanför Manuel De Falla. Springa på gatorna, shotta här shotta där. Har du leg? Nijaa.. Okej, for free for free. Men det är lugnt, kör på bara, även fast Carlos vill saker jag inte vill och lika så Zacky. Bien Carolina Bien, continuar, continuar. Oh no, en bush? Ser jag en bush? Ups, hulka, spy. Bara nästan. I knät på calos. Erica trivdes me lolo i baren och jag sprang mellan lektionerna för att leva dubbelliv med Fernando och Carlos som kom på två röda till De Falla. Donde estas? Eh, mercadona, escuela.. EH. Ah si. Kommer dit, fin som vanligt. Fatta kroppen? Kerstin fatta direkt. Klart. Ta en tur i bergen, gamla stan i Italien, men helst som bröllops resa.. Helst. Jaha, seee ya 2060? Still going single.

2009-11-16 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0