I just want you to know who I am

Jag ska väl ta och ge er ett litet inlägg såhär på söndagskvällen, det var ju ett tag sedan sist vi möttes såhär genom orden. Ja, visst är jag poetisk tänker ni säkert när ni läste föregående mening. jagvet
Just nu kunde jag ligga på en sandstrand i Cadiz eller dricka shopitos hos världens bästa bartender, men visst fan är jag hemma här i Sverige. och det känns fan lika bra
jag har ändå sjuhelvetesont i halsen, infektion på struphuvudet (sara, kan man ha det?), jag har legat inne sedan i onsdags och imorgon tar jag bussen upp till sthlm för att ligga inne på ett hotell på söder och ha ont i halsen. men inte fan klagar jag, känns skönt

nej men jag ska inte vara ironisk, jag ska knapra extra starka panodil i tre dagar nu så elin kommer inte få det nådigt kan jag lova. klagar hon? ae, jag blir ungefär som jag var i puerto, fnissig och tjatar om att jag inte känner min hals efter ett par cervezas. sket man ju i
så det här kommer bli fint hoppas jag, jag har med mig kameran så jag kanske knäpper några kort (det var riktat enbart till dig erika)

ae, nu längtar jag efter en riktigt kall cola med citron i. måste beställa en imorgon, måste ha en
och en mcflurry, sjukt länge sen.

är det bara jag som hatar basshunters reklam på spotify?


Kommentarer
Postat av: Johansson

hahahhaha bästa lantzen, saknar er tjejer såhär efter ca en veckas isolering. Men nu är i alla fall jag frisk och jag tycker du ska gå till vårdcentralen !

Ha det bäst i sthlm <3



*Sotade ögon

*Mittbena

*Första cider är öppen

2009-10-26 @ 09:57:05
Postat av: amanda

nej du är inte ensam om att vara trött på hans reklam. Basshunter får mig att nästan vilja ha det där reklamskyddet!

2009-10-28 @ 18:39:36
URL: http://disfrutaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0