vägrar att misslyckas.

just nu vill jag, mer än gärna

- spola tillbaka tiden åtta månader och sitta på en bar i puerto tillsammans med carro, erica och elin. in i lokalen och sen ut på gatan för att träffa carlos. leva i dimman på kvällarna och vara rebeller i jerez på dagarna
- stå inne på hugo's dansgolv och ösa till håkanhellström, teddybears, kingsofleon, thekillers och blackeyedpeas
- köra headbangning med natta till i gotta feeling
- skratta tills jag viker mig dubbel tillsammans med erika i skolan
- sitta vid berget på landet och se solen gå ner vid horisonten
- dricka te och prata om livet stora funderingar och frågor en mörk kväll i oktober tillsammans med min egen karolina
- yra om dom roligaste personerna som vi kan skämta om med millan klockan halv två en fredagnatt
- att studentveckan ska vara just nu så att spmp3a enbart kan ösa och balla ur
"Amé fö'fan Chrille!!"

istället sitter jag och pluggar in sjukt mycket körkortsteori, snart snart snart. imorgon har jag körlektion och då ska jag sluta slarva! sen ska jag fortsätta plugga teori för jag vägrar att misslyckas på teorin


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha fifan :D

2009-11-23 @ 00:43:53
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Erika

det kommer gå galant :D

2009-11-23 @ 14:14:55
Postat av: Jennifer

oh puerto<3

2009-11-28 @ 18:29:46
URL: http://passionforbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0