långhelg.

söndag och jag har skrivit klart mitt txtA porträtt om Amanda. Nöjd, ah en smula. Behöver bara finputsa den lite, eller varför inte krydda den lite som Nicky skulle sagt på notis skrivningen.
Ska strax ta tag i naturen, kemi prov på fredag och min stora fråga är: Vad är kemi? 
Provet kommer verkligen gå galant!

Måste skriva lite 90tals texter också idag, har nog inte riktigt tid med det i veckan och så är det ju körkortsteorin också. Och svenska nationella på onsdag, 5 timmar i aulan.. Mdk+arl tills tisdag? Mina favvoämnen, roligaste kurserna!!! Ae natta och erika, ni får fixa intervjun själva för imorgon har jag dubbel körlektion efter mössprovningen :) student 2010 ♥

jagvet, sämsta inlägget men vad fan vill ni jag ska göra då?! ikväll är det iallafall säsongsstart av paradise hotel och enturage, då mår man

Kommentarer
Postat av: millan

HAHAH jaaa då mår man <3

2009-11-15 @ 22:04:56
URL: http://ensamdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0