Solen (#)

Kompisar, nu ni ska ni få höra. Dagens tips får ni från tjejen här. Om ni ska se film, en ny och som är lite spännande, läskig, rolig och intressant, då så ska ni se Taken! Karro tipsade mig om den igår och den var helt klart en super film. Ruskigt bra, ladda ner den (gå och hyr den menar jag) och se den!
Iallafall så har solen stekt på min balkong och på mig de senaste timmarna, får se om de har gett något reslutat! Ikväll är det Gossip Girl och sen så hoppas jag på att det finns någon annan bra film som jag kan se på tv ikväll. Annars så får jag väl sätta igång med renskrivningen av svenskan, något som jag verkligen måste komma igång med och lämna in den här veckan!
Nu ska jag duscha och laga lite mat åt mig innan familjen kommer hem igen!


Kommentarer
Postat av: sarah

jag har sett den, den är verkligen skitbra!

2009-06-05 @ 20:23:38
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0