White musk och Grey's anatomy

Jag är glad för att jag har skickat iväg 144 spanien-kort för framkallning. Det innebär att i den här veckan så kan jag börja med fotoalbumet! Jag har varit ute och gått idag med och tränat lite med pappa här hemma, det känns bara bra. Nyss gjorde jag en ansiktsmask och smorde in hela mig med white musk-lotion, jag luktar gotti. Lönen kom igår alltså rullar chashen in som dom ska. Jag har hittat flygbiljetter till spanien över nyår för 1700 kr, happyhappyhappy Imorgon ska vi kidnappa våran mentor och fika, då ska jag äta god frukt för det är jag värd! Senare ikväll är det GossipGirl och det ser jag fram emot att titta på, allting annat på tv suger just nu utan reprisen av Grey's som går nu, det måste jag seeeee  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0