Väder ångest?

Jag börjar bli ledsen, på riktigt nu tjejer. Jag har äntligen insett att våra fina span tar studenten om exakt 8 dagar. Okej, möjligen inte dagens i-landsproblem men tillräckligt stort för min vardag. Jag har även insett att jag ska klippa mig om sissodär 45 minuter och jag har no idea om hur det ska bli eller se ut. Får säga till frisören att hon får göra vad fan hon ill med håret. Jag har insett att det kommer nog inte bli speciellt fint väder på den resterande veckan, regn regn regn. Jag har insett att det är om ett år vi själva tar studenten, på ett sätt skönt men på ett annat förjävligt.
Nu ska jag äta gröt, som vanligt, och sedan cykla i regnet (?!) til frisören och göra något galet. Jag önskar att vi va i puerto och levde livet,
- snälla Carro, vi gör något galet, jaaa vi tatuerar oss!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0