Party och sommartankar

Tjejer, sommaren är pågång! Känner ni värmen? Solen? Doften från de nyutslagna blommorna? Klippt gräs? Känslan av att gå i kortbyxor? Riktigt kallt vatten i hettan? Inte?
Ae inte jag heller!

Men den kommer nog snart ska ni se, inte ska vi hänga läpp för det, det är mest synd om studenterna som kommer att bli genomblöta av öl, champange, cider OCH regn! Men mig spelar det ingen roll, för nästa år smäller det kan jag lova. då jävlar kommer ingen gå nykter, det är ett som är säkert! Annars så smygstartar vi sommarlovet med två lediga dagar,
ge oss sommarlov istället era puckon! Natta bjöd på party igår och det var mer än trevligt, tack för det ♥ Annars så har jag mest gått och varit jävligt irriterad idag, glott på High School Musical 1,2 och 3. Ge mig ett liv, tack! Imorgon ska jag fika med Ronjis, det var ett tag sedan! på kvällen droppar jag ett systerligt stöd när lillen går ut nian, tears, det är inte lätt att vara liten!

lite bilder ifrån gårdagen ,


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan garvar ihjäl mig, piiiiiiiip har likadana skor som piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip if you know what im talking about så att säga

2009-06-11 @ 21:26:41
Postat av: Anonym

vilket jag inte tror du gör...

2009-06-11 @ 21:27:04
Postat av: johanna

Är det inte dags att uppdatera snart:)

2009-06-14 @ 22:37:26
URL: http://sunspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0