Jag inte kan skriva något annat än punktlistor

  • Idag är det lördag för er som inte visste det, det innebär lördagsgodis
  • Några andra saker som står på schemat idag är jobb mellan 16-20 och efter det ska jag till min favorit Elin och mysa!
  • Igår läste jag ut andra boken om Bella & Edward samt såg Twiight-filmen för femte gången ♥ nu är tredje boken reserverad på bibban.
  • Nästa vecka är vi lediga onsdag och torsdag, känns nödvändigt.
  • Jag håller på och grunnar på min 50-års present som jag ska ge bort snart, borde kanske ta och sätta igång så att jag kan bli klar i tid.
  • Idag hoppas jag på att jag får min lön, annars så blir det tomt i kassan den här veckan..
  • Jag har antagigt mig en utmaning, jag är taggad som bara den! Det här ska jag fixa, men jag behöver nog lite hjälp.
  • Om fyra dagar (fatta fyra dagar, det är inga dagar alls, heeeeelt sjuuukt!) kommer min American Anna hem från staterna, det kommer bli absolut veckans hödpunkt ♥♥
  • Jag och Sacha kommer att göra den här sommaren till den bästa, det kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah sasha oh anna är höjdpunkterna i år !

2009-06-06 @ 16:43:31
Postat av: S

sv: ja för fan, det kommer bli bäst!

2009-06-07 @ 11:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0