Impulsshopping = ♥

Idag har jag gjort stan, eller iallafall försökt göra den .. Impulsshoppat har jag också gjort, det är nog det bästa man kan göra när man är på stan. Iallafall så kom jag hem med en hel del påsar, blandannat två linnen, torr schampoo, nagelborttagnings pads (som förövrigt inte alls var så bra som jag trodde .. Sara & Erika, ni har rätt med den där jävla reklamen som bara luras!), en ny deo och ett par svarta leggings! Jag är nöjd, min plånbok är dock mindre nöjd och kommer nog att bli väldigt ledsen efter att jag har klippt mig på onsdag. Men som tur är så kommer lönen i helgen och då rasslar det till i kassan igen.
Idag har jag lovat mig själv att börja skriva rent svenskan, senare ska jag träna med Emma och ikväll så ska jag somna till Prodject Runway eller SATC, men innan allt det där så ska jag läsa i När jag hör din röst och drömma om att jag också har en vampyr till pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah hatar fan reklamer asså :D

2009-06-02 @ 08:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0