En utomjordnings törst

  • Jag är ledig, ledigheten började med ett Aerobics pass med Sandra efter jobbet.                   S K Ö N T
  • Jag fortsatte ledighetskvällen med ananas och Allsång på skansen som jag har tjatat om hela dagen
  • Snart ska jag läsa Så länge vi båda andas och fortsätta drömma om att finna en pojkvän som visar sig vara vampyr ..
  • Imorgon är dagen fullspäckad med roliga saker, sol&bad hemma hos Sara med alla bra och sedan glassbesök på jobbet på kvällskvisten, längtar 
  • Nu ska jag se kent-dokumentären igen, någon som förstår sig på min abstinens?


jag vill bara att allting skulle vara som för ett år sedan


Kommentarer
Postat av: millan

hahah kan nån stoppa ner en kockos nöt i käften på jocke lr ? hahah puss <3

2009-06-23 @ 23:10:27
URL: http://spillsomebeans.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: hahah om va har tur så kanske någon stoppar ner en kokosnöt i käften PÅ DIG så att du håller tyst någon gång :P hahahaha <3

2009-06-24 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0