Vuxen poäng

Okej brudar, vi har kommit till den andra juni tvåtusennio och det är varmt. så jävla varmt. jag ska inte klaga men någon måtta får det väl vara på värmen? Am I right or am I right?
Iallafall så har jag ett sår på mitt högra pekfinger, ett brännblåse-sår som har gått upp. mindre kul.
även pain i större delen av höger hand, men jag har ju gjort ett eget val så jag ska inte klaga!

lyckads kamma hem två vuxen poäng igår; jag bokade alla mina körlektioner på körskolan och satte in min lön på mitt konto själv på banken
den ni

Nu ska jag äta Chili con carne (översättning från spanska: Chili med kött..) och pasta och sen skriva i mitt fotoalbum om utbytet, förövrigt så vill jag helst inte att morgondagen ska inträffa för tillfället
jag vill också till puerto

(antagligen kommer saras serie om oss i tidningen imorgon, det ser jag fram emot!)

puss och inte puss

Kommentarer
Postat av: JOHANSSON

kul att du ser fram emot att träffa mig ;)

2009-07-02 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0