"Jag är inte full, jag är utvecklingsstörd!"


Off in the night, while you live it up, I'm off to sleep
Waging wars to shape the poet and the beat
I hope it's gonna make you notice
I hope it's gonna make you notice



Min nya favorit är Kings of leon's skiva Only by night. Är det någon som har missat att jag är helt såld i dom? Vart har dom funnits de senaste året? Riktigt sköna att lyssna på iallafall tycker jag. Är ändå ruskigt avundsjuk på dom som fick höra och se dom live på Hultsfred förra veckan (?!) jag fick ändå höra Sex on fire genom Elins telefon, det var riktigt fint det med!


 
I tisdags jobbade jag mitt 22'e pass på jobbet, det är likamed hälften, känns bra det tycker jag även fast det börjar streta emot nu att åka dit. Känner att jag varken har orken eller motivationen till högsäsong just nu, skulle sitta fint med en ledig vecka som Lovisa och Sandra har nu. Men nej nej, jag sliter på ändå!  

Jag får helt enkelt roa mig på mina lediga dagar och ta vara på dom innan skolan och allvaret börjar igen, något som jag verkligen längtar till. Visst är det mycket skönare att ha ett jobb som jag går till varje dag och slipper läxor och tidiga mornar, men jag längtar till att roa oss i korridorerna, skämma ut oss för alla och skratta tills vi får kramp (inte för att det händer så ofta men ändå!)
Jag längtar till att få börja trean!

Annars håller jag mest på att sova, lyssna på musik, läsa i körkortsboken och fika och träffa mina fina vänner när jag är lediga! Imorgon kommer Millan hit och myser och innan det så ska jag iväg till farmor en sväng och ner på stan en stund. Nu måste jag göra fina spellistor till mobilen, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0