Hahahaha

Okej, fredag idag och jag är ledig. Känns en aning bättre idag även fast det svider lite att veta att några ska få åka ner till puerto oh parta och träffa alla fina spanjacker igen.
nyår

jag är helt slut, fuunderar på att lägga mig och sova igen tills jag måste gå upp och åka till stan för att fika med en av mina favvo-nötter, hahaha nöjd? ♥ ily
skulle vara fint om en till nöt också kunde joina oss men nej, puckot drar till oskarshamn över helgen och ska leva rövare, jahaja
känns som om en natt med nötmixen behövs innan jag tappar allt mitt sinne för humor och blir lika torr som ------ ja, den får ni klura på tills jag återkommer nästa gång!


Kommentarer
Postat av: millan

hahahha fan asså hade vart gött me lite nötmix idag:P..men fan nästa helg? de e ju munken in tha park då ju ! du,jag,erika och avenhammar ? hahaha<3

2009-07-03 @ 11:31:06
URL: http://spillsomebeans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha jag sitter här på min lunch och surfar på mobben, känner mig riktigt häftig :-D en natt, med er, ja tack :)

2009-07-03 @ 11:46:27
Postat av: elin

nyår nyår nyår!! :D

2009-07-03 @ 13:49:14
URL: http://elinhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0