En liten lista om ingenting

jag är en smula kär i kleerup+lykke li
även i min fina spellista på spotify som jag insåg inte är så fin längre
jag har suttut en stor del av kvällen och försökt hitta ett fint tema till min mobil, dock utan framgång
imorse insåg jag vilket jobbigt jobb glass-backup'n har på jobbet, jag har fortfarande ont i min högra hand/bicep(?!)
just nu så är jag ganska så missnöjd med det mesta
imorgon startar jag igen, kämpa på!
ett stycke white musk body lotion behövs införskaffas snart
behöver verkligen börja med körkorts-teorin
jag har insett att jag önskar mig en symaskin när jag fyller 18, iallafall av mamma
nu så måste jag krypa ner i sängen och läsa! sen ska jag sova för imorgon kommer martina och hälsar på mig en stund. det längtar jag till ♥

Kommentarer
Postat av: Sasha

Man kanske skulle sadla om till glassbackup så att gäddhänget minimeras, ska fråga Ville om han vill byta.

För övrigt så är ju symaskin gött!

2009-07-06 @ 20:33:51
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0