hey, i'm a beliver.

erik vann, som alla redan vet. rätt. helt rätt. men frågan jag ställer mig är: varför ställer sig hans girlfriendo på scen och tror att hon är någonting? varför har han ens en girlfriendo?! jag bli ledsen, besviken och sårad. i sex veckor har jag gått omkring i tron om att killen med allt kanske, kanske kunde ringa på dörren och säga "vill du gifta dig med mig?" men nehe, det sket ju han i! istället pussar han sönder en ful brud på en efterfest och gumman, det kommer inte att hålla mellan er. tro mig

nog om min blivande kärlek erik, jag har någonting som jag är lite fundersam över. faktiskt.
men jag måste klura lite på det mer innan jag kommer fram till några stora beslut här, det handlar om min framtid


förövrigt, provet igår gick galant



sket ju han i, loverboy


Kommentarer
Postat av: Natalie

jag fick IG på förra provet så nu har jag två kemiprov att göra. KUL ! Ska du ut ikväll? Vore ju kul men jag måste köpa klappar innan jag sprätter iväg på pengarna. JULDAGEN- Så himla kul!!

2009-12-12 @ 12:51:43
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Sasha

Ja gud ja, nu är ju jag visserligen mer av en Callemänniska men jag var tvungen att sätta skämskudden för ansiktet igår när Eriks brud klängde på honom under hela låten! Kul att hon snor hans livs moment, liksom. Kul när Erik ska minnas det där 20 år senare och tittar på någon gammal inspelning och bara ser sitt tjutande ex gnugga sig mot honom under hans stora triumf.

Näe.

Skämmes tamejfan.

2009-12-12 @ 17:27:22
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0