hetsar.

på natalies begäran sitter jag här nu igen. yes, vad ska jag nu dela med mig av för smaskigheter tänker ni nu? jadu, det får ni helt enkelt se.

hets. det är det som jag&erika har kommit fram till att vi gör, alltid. på morgonen hets-vaknar vi, hets-gör vi iordning oss, hets-äter frukost, hetsar till bussen, hetsar till skolan för att bussen är sen, hets till lektioner, inte hetsar på lektionerna (...) hetsar hem från skolan, hets-äter hemma, hets-pluggar, hets-duschar, hets-myser och tillsist hets-sover vi tills det är dags att hets-vakna igen.
på helgen hetsar vi runt hela lördagen, hets-duschar och hets-gör iordning oss innan vi hetsar bort till en förfest på okänd ort och där vi hets-förfestar tills vi hetsar bort till hugo och otten där vi hets-dansar hela natten tills vi hetsar hem igen och hets-sover. på söndagen hets-sover vi hela dagen för att sedan hets-vakna på måndagsmorgonen igen...
som ett jävla ekorrhjul. men jag gillar det, iallafall helgen

ah, helgen. älskade lördag, älskade hugo och älskade vänner. tacka fan för lördagar!
hetsade bort till elin med carro & jeffa i släptåg där vi hets-väntade på fint vin som vi tillsist fick hets-dricka upp, fick oanade konsekvenser, carro meed tomtedräkt, natta ballar ur inne på hugo, lackar, bjuder anna på shot, lakrits fyfan, ren kärlek ♥, headbangar med natta, hittar körskoleläraren (tacka fan att jag redan tagit mitt körkort!!), dansar både på otten & hugo, lackar och vill åka hem, någon sjunger i'm a freestyler i mitt öra, ups petar någon i hans öga? sorry, fin grabb, sket ju han i. 

så, nu natalie har du mitt lilla inlägg. nästa gång ska jag skriva en krönika om hur härligt det är att skriva notiser till nt.   

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahahahhahahahah :D

IM A HETS HETS GIRL IN A HET HETS WORLD ITS NOT A BIG BIG THING IF YOU HETSAR.

Alternativt : Im a hetsig girl in a hetsig girl, come on hetsy lets go fest, oouhoouuuh.

Ae men inte äre LÄTT.

Ses imogon. Sovmorgon, kmr jag väl glömma bort o hetsa till Maries MDK. Hon är ganska ohetsig iofs.

2009-12-07 @ 21:01:17
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

ae fy fan sitter här och hetsar msn :P

2009-12-08 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0