bitter tjej.

Är jag bitter? Är jag otacksam? Är jag självisk?
Ja, det är jag. Det borde jag verkligen sluta med! Jag blir arg på tjejer som har pojkvänner, arg på de som hittar tillbaka till sin bästa vän, arg på de som njuter av en härlig utgång. Medan jag blir bitter för att inte julgransbelysningen fungerar som den ska. 
Jag blir arg på människor jag tröttnat på, arg på människor som enbart tänker på sig själva och arg på människor som inte kan hålla tider eller tänka två steg frammåt. 

Egentligen är jag inte såhär, jag vet det. Egentligen är jag en snäll, trevlig och vänlig person som glädjer mig åt andras lycka. Tydligen inte den senaste månaden. Jag vet att jag måste andra på mig, bli så som jag var förut. För jag vill kunna glädja mig åt andra utan att få ett sting av förakt i mina ögon.
Jag måste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah hjärtat, det är inte lätt att inte vara bitter när man har en svans ;)

2009-12-23 @ 14:52:58
Postat av: Anonym

Himlen kan inte alltid vara blå och även solen har sina fläckar. Nu lät jag som en mamma men det är sant. Tänk att det kunde varit snäppet värre, tjejer som TAR andras pojkvänner eller.. Som förra året eller näre va, mamma hade varit i Duabi och kom hem med en arabisk julpyntning. Den blinkade (världens mijlöförstörare) och LÄT. Svinjobbigt men hon va så gla så jag lät henne hållas. På fredag är det du som ska njuta av en härlig utgång. JAG HAR EN KÄNSLA. Tengo la sensación de. I gotta feeling!

2009-12-24 @ 00:34:55
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0