I gotta feeling.

Jag är 18 år och igår hade jag en av de bästta dagarna i mitt liv och den tillbringade jag med mina fina vänner ♥
Jag lagade sjukt mycket mat, gjorde lika mycket tårta och drack alldeles för goda drinkar! Jag fick dom finaste presenterna som finns, jag skrattade och log konstant i 9 timmar och jag hade världens roligaste kväll!
Jag fick åka lyxåk från donken till Otten, drack lakritsshots med Hanna&Carro och blev bjuden på drinkar inne på Otten. Jag dansade och skrattade mig genom kvällen och natten och det var bland det roligaste jag gjort någonsin, det här behövde jag känns det som!
Bästa kvällen och ikväll gör vi det igen, dock på Hugo men det blir bäst ♥ 

tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0